Zamknięcie Punktów Obsługi Klienta MKA w Krakowie
Szanowni Klienci
Informujemy, że w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 13 marca 2020 r.) Punkty Obsługi Małopolskiej Karty Aglomeracyjnej w Krakowie zostają zamknięte od dnia 17.03.2020 do odwołania. Punkty Obsługi Klienta znajdujące się w Tarnowie zostają zamknięte od 18.03.2020. Wszystkie informację dostępne są na stronie http://zdik.tarnow.pl
We wszystkich sprawach zapraszamy do kontaktu telefonicznego oraz mailowego:
Infolinia – 12/203 19 19
obsluga@mka.malopolska.pl
Wszelkie reklamacje oraz zwroty biletów proszę kierować na adres mailowy
reklamacje@mka.malopolska.pl
Nie będzie możliwości osobistego zwrotu biletów okresowych zapisanych na karcie MKA.
Zwroty biletów okresowych zapisanych na karcie MKA będą realizowane tylko w tych przypadkach, gdy karta plastikowa (wraz z informacją o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze), zostanie wysłana listem poleconym na adres:
Unicard S.A ul. Łagiewnicka 54, 30-417 Kraków z dopiskiem Małopolska Karta Aglomeracyjna
Zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet okresowy nastąpi za okres od daty nadania listu do dnia upływu ważności biletu.
Karty zostaną odesłane na wskazany w liście adres korespondencyjny.
Zwroty biletów okresowych zapisanych w aplikacji iMKA będą realizowane po otrzymaniu prośby mailowej (wraz z informacją o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze), wysłanej na adres: reklamacje@mka.malopolska.pl
Proszę pamiętać, że zwrotu biletu można dokonać na zasadach zgodnych z regulaminami przewoźników.
Za utrudnienia przepraszamy